Mirzo Ulug`bek nomidagi O`zbekiston Milliy universiteti nafaqat O`zbekistonda, balki Markaziy Osiyoda birinchi va yetakchi oliy ta`lim muassasasi hisoblanadi: 15 ta fakultet, 80 ta kafedra, 16 ta qo‘shma ta’lim dasturi, Bitiruvchilar soni 200 000+

Jurnalistika kafedrasi

R.Abdusatorov - Kafedra mudiri

 100174 Toshkent shahar Olmazor tumani, Universitet ko’chasi 4-uy

 Chorshanba-Juma, 15:00 – 17:00

+998 97 711-92-66

e-mail:


“Jurnalistika” kafedrasi 2019 yilda tashkil topgan. Bu kafedra ilgari faoliyat ko‘rsatgan Uslubiyat va tahrir, Matbuot, Jamoatchilik bilan aloqalar va reklama, Teleko‘rsatuv va radioeshittirishlar kafedralari negizida tashkil etilgan. Yuqoridagi 4 ta kafedraning juda katta o‘z tarixiga ega.

Jurnalistika kafedrasiga dos.T.Eshbekov(2019-2020) 2021-yildan esa dotsent R.Abdusatorov boshqarmoqda.

 Kafedrada quyidagi professor-o‘qituvchilar faoliyat yuritadilar: f.f.n. Abdusatorov Ramzidin Xayridinovich; professor v.b. Mamatova Yakuta; professor Irnazarov Qudrat; dotsent Eshbekov To‘lqin; dotsent Hamdamov Yusuf; dotsent Ibragimov Shavkat; dotsent Meliboev Ahmadjon; dotsent Miralimov Shavkat; dotsent Xusanov Mirbotir; o‘qituvchilar Omonov Ravshan; Xidirova Shoxsanam; katta o‘qituvchi Qosimov Shoxruxlardir.

Kafedraning ilmiy-tadqiqot qiziqishlari juda keng. Kafedra xodimlari tomonidan quyidagi o‘quv qo‘llanmalar: “Reportyorlik faoliyatining nazariyasi va amaliyoti”, “Jurnalistika va jamoatchilik bilan aloqalar: axborot plyus tahlil”, “Jurnalistika: kasb belgilari”, “O‘zbek hajviy publitsistikasi”, “Jurnalistning lug‘ati: jurnalistika, reklama, pablik rileyshnz”, «Jurnalistikaning o‘n qoidasi», «Radioinformatsiya», «Telejurnalistika asoslari», «Radiojurnalistika asoslari» va internet-jurnalistika yo‘nalishi bo‘yicha quyidagi: “Axborot texnologiyalari va interfaol Internet-jurnalistika», «Jurnalistikani kompyuterlashtirish va jurnalistning axborot madaniyati”, “O‘zbekistonda Internet-sohasi: muammolar va imkonlar” chop etilgan.

  1. To‘lqin Eshbekov. Axborot xizmatlari. O‘quv qo‘llanma. –T.: Fan va texnologiyalar nashriyoti, 2019. - 224 bet.
  2. Ya. Mamatova. OAV, huquqiy tartibot va xavfsizlik: O‘zbekistonda demokratiyaga xizmat qilish.Uchebnoe posobie. – T.: Mehridaryo nashr, 2019. -208 b
    3. 
  3.  Ya. Mamatova. SMI, pravoporyadok i bezopastnost: slujenie demokratii v Uzbekistane. Uchebnoe posobie. – T.: Mehridaryo nashriyoti, 2019. – 212 b
  4. Ya. Mamatova. Mass-media Uzbekistana kak effektivnыy instrument protivodeystviya korrupsii. Uchebnoe posobie. – T.: Cho‘lpon nashr. 2020. - 184 b
  5. ZoirTohirov. Adabiy tur, termin, tahrir va muharrirlik mahorati.  O‘quv qo‘llanma. – T.: Noshir  nashriyoti, 2019. –  14,1 b.t.
Fan nomiFan haqida qisqacha ma’lumot
1Internet jurnalistika va veb dizayn asoslariinternet jurnalistikaning nazariy asoslarini, tarixini, axborot texnologiyalari bilan ishlashni o‘rgatish, veb-dizayndagi asosiy tushunchalar va kategoriyalarni o‘zlashtirish hamda ularni amaliyotda tatbiq etish ko‘nikmasini hosil qilishdan iborat.
2Jamoatchilik aloqalar, axborot xizmatlari faoliyatini tashkil etishtalabalarga jamiyat taraqqiyotining muhim omillaridan hisoblanmish jamoatchilik bilan aloqalar tarixi, nazariy va huquqiy asoslari, tashkilotlarning PR-xizmatlari haqida tushuncha berish, tegishli tamoyillarini o‘rgatish hamda ularning amaliyotda tatbiq etish
3Jurnalistikada qiyosiy taxlil, jamoatchilik fikri monitoringitalabalarda hozirgi informatsion kenglik sharoitida jurnalistikada qiyosiy tahlil haqida to‘liq va atroflicha tushuncha berish hamda ularning jurnalistik material tayyorlashda mazkur soha bo‘yicha ish yuritish malaka va ko‘nikmalarini hosil qilishdan iborat.
4Jurnalistika tarixi va asoslariommaviy axborot vositalari (OAV) nazariyasining asosiy mazmunini o‘z ichiga olgan. Fan doirasida ijtimoiy axborotning paydo bo‘lishi sabablari, jurnalistikaning ijtimoiy-tarixiy ildizlari, tarixiy ko‘rinishlari,  uning jamiyat hayotidagi o‘rni, uning asosiy funksiyalari va prinsiplari,  jamoatchilik fikrini ifoda etish va shakllantirishda jurnalistikaning o‘rnikabi masalalarning o‘rganilishi ko‘zda tutilgan.
5Taxlil va taxrir maxoratimatbuot matnlari, radio va televidenie eshittirish hamda ko‘rsatuvlarining matnlarini,  nashriyot mahsulotlari – adabiyotlar, plakatlar va b. matnlarini tahlil va tahrir qilishni o‘rgatish, adabiyot turlari va ularni tahrir qilish haqida tushuncha hosil qilish.
6Jamoatchilik bilan aloqalar PR texnologiyalari va reklamaPR texnologiyalari va reklama faoliyatiga doir bilimlarni beradi hamda PR va reklamaning mamlakat va dunyodagi davlatlarning ijtimoiy-iqtisodiy, ma’rifiy-madaniy hayotidagi faoliyatini takomillashtirishda muhim ahamiyatga ega.
7Data jurnalistika va inografikazamonaviy axborot texnologiyalari rivojlanib borayotgan bir vaqtda data-jurnalistika va infografikada raqamlar bilan ishlash, ma’lumotlardan to‘g‘ri foydalana olish, mushtariy yoki tomoshabinga axborotni boshqacha uslubda uzatishni shakllantirish va ahamiyatini ochib berish.
8Matn yaratish va ssenariy yozish mahoratimatn tushunchasi va matn turlarini, matn qurilishi va matn tahlili, dunyo mediamakoni miqyosida raqobat oshib borayotgani, axborot makonlarining ko‘payayotgani, shuningdek, ko‘rsatuv, eshittirishlarga talab kuchayayotgan bir paytda ssenariy yozish haqida to‘liq va atroflicha tushuncha berish hamda ularning jurnalistik material tayyorlashda mazkur soha bo‘yicha ish yuritish  haqida nazariy ma’lumot berishdan iborat.
9Mediaetika va OAV qonunchiligibakalavr talabalarga jurnalist huquqlari va kasb odobi bo‘yicha qonunlar va normativ hujjatlar mazmuni va va kasb etikasi mezonlari, mahorati muammolarini va kasbiy faoliyat yo‘nalishining alohida qirralari haqida bilim berish hamda ushbu sohasida ish yuritish uchun malaka va ko‘nikmalarini hosil qilishdan iborat.
10    Turli soxalar rivojida PRning o‘rnitalabalarga jamoatchilik bilan aloqalar (PR) qo‘llanadigan sohalarda ushbu faoliyatni tashkil etish va yuritishning nazariy asoslarini o‘rgatish, ushbu yo‘nalishdagi amaliy faoliyat yuritish bo‘yicha malaka va ko‘nikmalar hosil qilishdan iborat
11Zamonaviy G‘arb va Sharq jurnalistikasi tendensiyalarizamonaviy G‘arb va Sharq jurnalistikasi tendensiyalarini tushuntirish, jurnalistika sohasida ta’lim olayotgan talabalarga jahonning bir qator mashhur mamlakatlarida jurnalistika tizimining hozirgi kundagi ahvoli, jamiyatdagi o‘rni hamda yirik OAV to‘g‘risida bilim berishdir.
12Jurnalistika sotsiologiyasi va psixologiyasiJurnalistika sotsiologiya va psixologiya ilmiy fan sifatida, uning  mazmuni, predmeti va metodi. Jurnalistika sotsiologiyasi asoslari. OAV ijtimoiy institut sifatida. OAVning ijtimoiy-psixologik modeli. Jurnalist faoliyatida sotsiologik axborotning o‘rni va roli.
13Imij yaratish mahoratimamlakatda imij yaratish barobarida jamiyat taraqqiyotiga erishish, shu yo‘sinda yoshlarning dunyoqarashini munosib shakllantirish, O‘zbekiston Prezidentining bu boradagi farmon va qarorlari, qonunlar, hukumat qarorlari, nazariy manbalar mazmun-mohiyatini anglatish orqali insonning hayotdagi o‘rni va ahamiyatini teran o‘rgatishdan iborat.
14Media iqtisodiyoti va PR va media menejmentibozor iqtisodiyoti sharoitida xo‘jalik faoliyati sub’ekti bo‘lgan ommaviy axborot vositalari iqtisodiyoti va menejment sohasida ish yuritish malaka va ko‘nikmalarini hosil qilishdan iborat.
15Mass-media muammolari  global va milliy taraqqiyot holatini, Barqaror rivojlanish Maqsadlarini amalga oshirish zaruratini e’tiborga olgan holda mediakonvergensiya va bozor munosabatlari sharoitida mass-media faoliyatining xususiyatlari ko‘nikmalarini hosil qilishdan iborat

Kafedrada o‘qitiladigan fanlar

Fan nomiFan haqida qisqacha ma’lumot
1Mediaetika va OAV qonunchiligibakalavr talabalarga jurnalist huquqlari va kasb odobi bo‘yicha qonunlar va normativ hujjatlar mazmuni va va kasb etikasi mezonlari, mahorati muammolarini va kasbiy faoliyat yo‘nalishining alohida qirralari haqida bilim berish hamda ushbu sohasida ish yuritish uchun malaka va ko‘nikmalarini hosil qilishdan iborat.
2Internet jurnalistika va veb-dizayn asoslariinternet jurnalistikaning nazariy asoslarini, tarixini, axborot texnologiyalari bilan ishlashni o‘rgatish, veb-dizayndagi asosiy tushunchalar va kategoriyalarni o‘zlashtirish hamda ularni amaliyotda tatbiq etish ko‘nikmasini hosil qilishdan iborat.
3Adabiyot nazariyasi va tariximadaniy va ma’naviy ildizlardan uzilmaslik, adabiy namunalarni o‘rgatish, o‘zlashtirish orqali ularning dunyoqarashini kengaytirish, talabalarda badiiy asar mohiyatini chuqur anglash ko‘nikmasini hosil qilish, mavjud matnlarni tahlil va tadqiq etish, teran ilmiy-nazariy xulosa va yechimlarga kelish masalasini shakllantirish
4Elektron ommaviy axborat vositalari (TV va RV asoslari)Elektron ommaviy axborot  vositalari                 (tv va rv asoslari)televidenie va radioeshittirishlarda janrlar xususiyatlarini, teleradiojurnalistikaning jamiyatdagi vazifalarini, teleradiojurnalistikaning jamiyat hayotda, ma’rifiy – madaniy munosabatlarda tutgan o‘rni, hozirgi zamon mamlakatimiz va jahon teleradiojurnalistikasi faoliyatini, teleradiopublitsistikada ssenariy yozish masalalari bo‘yicha nazariy va amaliy bilimlarni shakllantirishni  o‘rgatadi
5Jurnalistikaga kirish, ijod nazariyasi va metodikasinazariy bilimlar, amaliy ko‘nikmalar, jamoatchilik fikrini shakllantirishda jurnalistikaning o‘rni, OAVning huquqiy asoslari, OAV sohasidagi davlat siyosati, jurnalist faoliyatini tashkil etish jurnalist mas’uliyati, jurnalistik faoliyatni takomillashtirish muammolari, jurnalist pozitsiyasi, ommaviy axborot vositalarining tipologiyasi kabi masalalarni ochib berish.
6Data jurnalistika va infografikazamonaviy axborot texnologiyalari rivojlanib borayotgan bir vaqtda data-jurnalistika va infografikada raqamlar bilan ishlash, ma’lumotlardan to‘g‘ri foydalana olish, mushtariy yoki tomoshabinga axborotni boshqacha uslubda uzatishni shakllantirish va ahamiyatini ochib berish.
7Jurnalistika tarixiommaviy axborot vositalari (OAV) nazariyasining asosiy mazmunini o‘z ichiga olgan. Fan doirasida ijtimoiy axborotning paydo bo‘lishi sabablari, jurnalistikaning ijtimoiy-tarixiy ildizlari, tarixiy ko‘rinishlari,  uning jamiyat hayotidagi o‘rni, uning asosiy funksiyalari va prinsiplari,  jamoatchilik fikrini ifoda etish
8Jamoatchilik bilan aloqalar va reklamaPR texnologiyalari va reklama faoliyatiga doir bilimlarni beradi hamda PR va reklamaning mamlakat va dunyodagi davlatlarning ijtimoiy-iqtisodiy, ma’rifiy-madaniy hayotidagi faoliyatini takomillashtirishda muhim ahamiyatga ega.
9Uslubiyot, adabiy taxrir asoslarimatbuot matnlari, radio va televidenie eshittirish hamda ko‘rsatuvlarining matnlarini,  nashriyot mahsulotlari – adabiyotlar, plakatlar va b. matnlarini tahlil va tahrir qilishni o‘rgatish, adabiyot turlari va ularni tahrir qilish haqida tushuncha hosil qilish.
10Multimedia jurnalistikasiInternet jurnalistikaning interaktiv modellari, Internet nashrlar va an’anaviy OAVlarning elektron ko‘rinishlarining o‘ziga xos jixatlari borasida nazariy bilim berish. Axborot texnolgiyalari, Internet nashrlari bilan ishlashni o‘rgatishdan iborat.
11Zamonaviy G‘arb va Sharq jurnalistikasi tendensiyalarizamonaviy G‘arb va Sharq jurnalistikasi tendensiyalarini tushuntirish, jurnalistika sohasida ta’lim olayotgan talabalarga jahonning bir qator mashhur mamlakatlarida jurnalistika tizimining hozirgi kundagi ahvoli, jamiyatdagi o‘rni hamda yirik OAV to‘g‘risida bilim berishdir.
12Onlayn jurnalistikaOnlayn jurnalistikaning interaktiv modellari, Internet nashrlar va an’anaviy OAVlarning elektron ko‘rinishlarining o‘ziga xos jihatlari borasida nazariy bilim berish. Axborot texnolgiyalari, Global axborot muhitida jurnalist ijodi bo‘yicha nazariy bilim berish, multimedia mahsulotlarini yaratishda raqamli texnologiyalardan foydalanish bo‘yicha veb-sahifalar yaratishda Internet texnologiyalarini qo‘llash
13Jurnalistika sotsiologiyasi va psixologiyasiJurnalistika sotsiologiya va psixologiya ilmiy fan sifatida, uning  mazmuni, predmeti va metodi. Jurnalistika sotsiologiyasi asoslari. OAV ijtimoiy institut sifatida. OAVning ijtimoiy-psixologik modeli. Jurnalist faoliyatida sotsiologik axborotning o‘rni va roli.
14Virtual tizimda axborot xavfsizligitalabalarda ochiq axborot tizimida axborot oqimini qabul qilishda samarali psixologik himoyalashi (o‘z-o‘zini himoyalashda) uchun mahorat va bilimni (nazariy, uslubiy) shakllantirishdir.
15Media iqtisodiyoti va menejmentibozor iqtisodiyoti sharoitida xo‘jalik faoliyati sub’ekti bo‘lgan ommaviy axborot vositalari iqtisodiyoti va menejment sohasida ish yuritish malaka va ko‘nikmalarini hosil qilishdan iborat.
16Mass-media muammolariglobal va milliy taraqqiyot holatini, Barqaror rivojlanish Maqsadlarini amalga oshirish zaruratini e’tiborga olgan holda mediakonvergensiya va bozor munosabatlari sharoitida mass-media faoliyatining xususiyatlari ko‘nikmalarini hosil qilishdan iborat

Magistratura: 70320103 – Televedenie va radioeshittirish

Fan nomiFan haqida qisqacha ma’lumot
1Televizion yangiliklar jurnalistikasitelevizion yangiliklar jurnalistikasini fan sifatida o‘rganish, olingan emperik xulosalalardan uning nazariy asoslarini takomillashtirish, tahlil qilish, uning mazmun va mohiyatini tushuntirib beradigan zarur adabiyotlar tizimini va ilmiy ish olib borishida ma’lum bir konsepsiyalarni yaratish.
2Zamonaviy teleradio publitsistikada badiylik va tahliltalabalarga radioeshittirish va teleko‘rsatuvlar janrlari, tipologiyasi va o‘ziga xos xususiyatlari; Radioeshittirishlar janrlari tarkibi va tipologiyasi haqida umumiy tushunchalar; Radio janrlari tarkibi, Zamonaviy teleradiojanrlarning o‘ziga xos jihatlarining asosiy tushunchalari va kategoriyalarini, global darajada amal qiluvchi tamoyillarini o‘rgatish
3Favqulodda vaziyatlarda teleradiojurnalistikaMagistr talabalarga favqulodda vaziyatlarda teleradiojurnalistning ish faoliyati, favqulodda vaziyatlar jurnalistikasiga oid dalillarni anglatish orqali ularning har qanday vaziyatda hushyor, sergak tayyorlash, umuminsoniy qadriyatlar va gumanistik g‘oyalarga tayangan holda jurnalistika taraqqiyoti qonunlarini ochib berish
4Teleradio nutqiTeleradio nutqi teleradiojurnalistika janrlarining mazmuni, til va nutqi tuzilishi yuzasidan o‘rganish, jurnalist ijodiy texnologiyasini bilish va ulardan foydalana olishi Teleradio nutqining turlari, jurnalist va boshlovchining o‘ziga xos ish uslubi, tezkorlik darajasi, jurnalist etikasi ko‘nikmalariga ega bo‘lishi kerak
5O‘zbekiston teledeniyasi va radiosi mustaqillik yillaridaO‘zbekistonda iqtisodiy, siyosiy, ijtimoiy islohotlar va teleradio; O‘tish davrining tamoyillari; Televideniening mamlakatning ijtimoiy-iqtisodiy taraqqiyotidagi o‘rni, mustaqillik yillarida tele va radiokanallarda ixtisoslashuv;Tele va radio dasturlarda tahlilning kuchayishi, tanqidga munosabat.
6Teleradiojurnalist surishtiruvi va uning huquqiy asoslariTeleradiojurnalist surishtiruvi radio va televidenieda jurnalist ish faoliyatining xususiyatlari, teleradiojurnalistika surishtiruvining qonun-qoidalari, uning huquqiy-axloqiy asoslari, surishtiruv ko‘rinishlari va turlarini bilishi kerak.  
7Ovoz yozish va telivizion (video) tasvirga tushirish texnika texnalogiyasizamonaviy gazeta va jurnal, teleko‘rsatuv va radioeshittirish ishlab chiqarishning unsur va omillarini, kompyuter vyorstkasini, OAVning yangi AKTdan foydalanishni, OAV kanali tipologiyasiga ko‘ra uning tegishli formatda tayyorlashni o‘rgatishdir.
8Teleradiojurnalistikaning mahorat muammolariteleradiojurnalistikaning  mahorat muammolarini fan sifatida o‘rganish, tahlil qilish va ilmiy ish olib borishida ma’lum bir konsepsiyalarni yaratishga o‘rgatish, shuningdek, mamlakatimizdagi raqamli ommaviy axborot vositalarini tashkiliy tuzilmasi,  tipologiyasi, teleradiojurnalistik ijod mahoratini o‘rganish
9Teleradioda sharhTeleradio sharh radio va TVda jurnalist ish faoliyatining xususiyatlari, teleradiodjurnalistika janrlari, notiqlik san’ati asoslari, sharhlash turlarini bilishi,           Teleradio sharh teleradiojurnalistika janrlarining mazmuni, til va nutqi tuzilishi yuzasidan o‘rgansh sharhlovchi va boshlovchi, jurnalist ijodiy texnologiyasi ko‘nikmalarga ega bo‘lishi kerak
10Video(kino) publitsistikavideokinopublitsistika faniga oid nazariy va amaliy bilimlar bilan talabalarni yaqindan tanishtirish, videokinopublitsistikaning texnik, estetik imkoniyatlarini turli badiiy va hujjatli filmlar misolida ochib berishdan iborat.
11Xujjatli kino nazariyasi va amaliyotitalabalarga kino nazariyasi turlari, tuzilishi hamda televidenie uchun hujjatli, ilmiy ommabop va o‘quv filmlarini tayyorlash va efirga uzatishni o‘rgatishdan iborat.  
12Iqtisodiy islohatlar va TVmamlakatimizda iqtisodiy islohatlarning mazmun va mohiyatini tushuntirib beradigan zarur adabiyotlar va shu mavzuda ko‘rsatuvlar tayyorlaydigan tahririyatlar dasturi haqida tasavvurga ega bo‘lish, mamlakatimizda bozor iqtisodiyotiga o‘tish jarayonida televizion ko‘rsatuvlar dasturida ifoda etilgan iqtisodiy mavzudagi ko‘rsatuvlarning umumiy tipologiyasi,  ta’sirchanlik va samaradorligini oshirishga xizmat qiluvchi usullari, jurnalist mahoratini bilish va ulardan foydalanish;
13Teleko‘rsatuv va radioeshittirishlarni dasturlashmamlakatimiz teleko‘rsatuv va radioeshittirishlarining dasturiy tuzilmasi, ko‘rsatuv va radioeshittirishlar dasturlarida ifoda etilgan mavzularning umumiy tipologiyasi haqida ma’lumot berish bilan birga ularning ta’sirchanlik va samaradorligini oshirishga xizmat qiluvchi usullari haqida ma’lumot beradi.

Tadqiqotchilar va ilmiy ishlar to‘g‘risida

  Tadqiqotchi professor-o‘qituvchining F.I.ShIlmiy darajasi, unvoni  Dissertatsiya ishi mavzusi
1Abdusatorov Ramzidin Xayridinovichf.f.n. dotsentInformasыonnыe programmы uzbekskogo radio: problemы i reshenie,jurnalistskoe masterstvo
2Mamatova YakutaF.f.d., professor v.b.Transformatsiya SMI Uzbekistana v periud nezavisomosti
3Irnazarov QudratT.f.d., professorPressa i mejnatsionalnыe otnosheniya: kritika stereotipov totalitarizma, analiz politika nezavisimogo razvitiya
4Eshbekov To‘lqinF.f.n., dotsentO‘zbekistonda qonun chiqaruvchi hokimiyatning jamoatchilik bilan aloqalari va ommaviy axborot vositalari
5Hamdamov YusufF.f.n., dotsentO‘ZBEK  MATBUOTI RIVOJLANIShINING ASOSIY TAMOYILLARI, 1980-2013 YILLAR  (nazariy kategoriyalar evolyusiyasi)
6Ibragimov ShavkatF.f.n., dotsentProizvodstvenno ekonomicheskaya problematika na televedenie Uzbekistana
7Meliboev Ahmadjondotsent 
8Miralimov ShavkatT.f.n., dotsentPartiynoe rukovodstvo podgotovkoy i perepodgodovkoy jurnalistskix kadrov
9Xusanov MirbotirT.f.n., dotsentOsobennosti razvitiya i funksionirovaniya mestnoy pechati v godы desyatoy pyatiletki.
(na primere respublik Sredney Azii. 1976-1981)
10Mirsoatova MaxliyoF.f.n., dotsentMalik Qayumov ijodi va kino publitsistikada maxorot masalalari

Mahalliy va xorijiy hamkorlar bo‘yicha ma’lumot

Kafedra Germaniya, Rossiya davlatlari ta’lim markazlari, shuningdek, YuNESKO va boshqa halqaro tashkilotlar bilan muvaffaqiyatli hamkorlik qilib kelmoqda.

Kafedraning bir guruh professor-o‘qituvchilari so‘nggi yillarda Rossiya Federatsiyasi, Germaniya, Malayziya, Xitoy, Shvesiya, Daniyada o‘z malakalarini oshirib qaytdilar. Xorij oliy ta’lim muassasalarida malaka oshirgan professor-o‘qituvchilar:
2019 yil 12-15 iyul kunlari al-Forobiy nomidagi Qozoq Milliy universitetida bo‘lib o‘tgan “Global kommunikatsiya va milliy medialar: fuqarolar uchun xabardorlik va ishtirokchilik” mavzusidagi Yozgi Maktabda 72 soat hajmda Jurnalistika yo‘nalishi bo‘yicha malaka oshirganlar:
1.MamatovaYoqutxon   
2.EgamberdievaFarida
3.IbragimovShavkat
4. Omonov Ravshanjon.



Kafedra tarkibi

Familiya ismi sharifiElektron pochta
1F.f.n., dotsent Mirsoatova Maxliyo Sobirovnamms.journalist@inbox.ru 
2f.f.n. Abdusatorov Ramzidin Xayridinovichabdusatarov9266@gmail.com
3professor v.b. Mamatova Yakutaya_mamatova@mail.ru
4professor Irnazarov Qudratirnazarov@gmail.com
5dotsent Eshbekov To‘lqinetulqin@gmail.com
6dotsent Hamdamov Yusufhyusuf@gmail.com
7dotsent Ibragimov Shavkatishavkat@gmail.com
8dotsent Meliboev Ahmadjonmahmadjon@gmail.com
9dotsent Miralimov Shavkatshavkat_abba@mail.ru
10dotsent Xusanov Mirbotirxmirbotir@gmail.com
11Omonov Ravshannuuzteacher@mail.ru
12Xidirova Shoxsanamshohsanam_xidirova@mail.ru
13Qosimov Shoxruxsh.qosimov@gmail.com

7.To‘garaklar

2015 yilda O‘zbekiston jurnalistlari ijodiy uyushmasi bilan hamkorlikda “Yosh jurnalistlar klubi” tashkil etildi.

Jurnalistika kafedrasi qoshida “Yosh telejurnalistlar” to‘garagi mavjud bo‘lib, unga dos. Ibragimov Sh.M. raxbarlik qiladi.

2016 yilda fakultetimiz 2 nafar dotsenti “Yilning eng yaxshi pedagogi” Respublika tanlovida g‘olib bo‘ldi. 

2017 yilda fakultetimiz 1 nafar dotsenti “Yilning eng yaxshi pedagogi” Respublika tanlovida g‘olib bo‘ldi.

2018 yilda yangi Jurnalistika va ommaviy kommunikatsiyalar universiteti tashkil etildi.

2018 yilda 2 ta o‘qituvchi professor unvoniga ega bo‘ldilar.

Hozirgi kunda fakultetning  deyarli barcha bitiruvchi talaba va magistrlari O‘zMTRK va viloyat filiallarida, Respublika va viloyat tahririyatlarida, Vazirlik va tashkilotlarning matbuot xizmati bo‘limlarida faoliyat yuritmoqdalar.

Jurnalistika kafedrasi har haftaning dushanba kunlari 4-talabalar turar joyida “Kafedra kuni”ni o‘tkazdi. “Kafedra kun”larida profesor-o‘qituvchilar tomonidan ma’ruzalar, amaliy suhbatlar, amaliyotchi jurnalistlar bilan hamkorlikda uchrashuvlar o‘tkazildi. Barcha o‘tkazilgan tadbirlar yotoqxonadagi jurnalda qayd etilgan.

 Kafedraning 2 nafar talabasi O‘zbekiston Yoshlar ishlari agentligi va O‘zbekiston elektron ommaviy axborot vositalari milliy ascotsiatsiyasi tomonidan e’lon qilingan “Tahsin” tanlovining g‘oliblari deb topildi. Bular Amonqulova Muslima, Xudoynazarov Ilxom 4-kurs talabalaridir. Yana bir 1-kurs magistranti Sultonov Javohir Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi e’lon qilgan “Eng yaxshi bloger” tanlovining g‘olibi deb topildi.  O‘lmasov Botir ommaviy axborot vositalaridagi faol chiqishlari uchun Prezident Administratsiyasining faxriy yorlig‘i bilan taqdirlandi.